signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Stockholm !

Kategori: Allmänt

Hej och förlåt igen för det otroligt dåliga uppdaterandet, hoppas ni har haft en bra helg. Min helg har varit helr underbar, det var så oerhört roligt att äntligen få träffa mina pinglor hemma i Stockholm , har saknat dem så mycket! Nu sitter jag motvilligt på tåget tillbaka till småland men förhoppningsvis är det bara ett par veckor/månader kvar tills jag är redo att flytta hem igen :) 
Så vad har jag gjort i helgen då ? tja jag har mest hängt med M och T, vi har fikat, sett på bio, och de har fått mig att skratta, tror inte jag hört mitt eget skratt på evigheter. Så härligt. jag har även hunnit med lite shopping både bland kläder och i min favoritbutik, gryningen. Kommer ett inlägg om vad jag inhandlade där senare i veckan. 
Här bjuder jag på lite ''weekendbilder'', enjoy ;)

Första kvällen bjöd M&T på en awsome fläskfilégruta med pasta och en megasallad till det !

Vi åt på favorithaket vapiano, två gånger ! 
Vi är stammisar där så det bjukar räcka med att säga; ''vi tar det gamla vanliga'' men denna bild är vågad för då skippade jag den sedvanliga räk/chilipastan och tog en med kyckling, fänkål ohc grädde, den kan jag varmt rekommendera :)
Vi strosade runt i stan och fikade flera gånger, här är en smoothie med müsli från Götgatan stories, men vi hann även med att besöka både svarta lådan ohc Le café som är två bra ställen om man vill ha ett lite nyttigare fikaalternativ :)
Jag har ätit en snabblunch på Blue berry lifestyle !

jag har ätit massor utav äggmackor.....
och jaaa det blev mycket matbilder, men dte är ju en matblogg, right?
sist men inte minst har vi köpt matchande velourdresser, guess who's me!?

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för den här helgen och kom snart tillbaka darling!! <3 <3 <3

    Svar: i'l be coming back for you one day.. ;) <3
    Signe

    2013-03-26 | 00:23:29
    Bloggadress: http://carambola.blogg.se
  • Anonym säger:

    Men pluggar inte du i Stockholm?

    Svar: jo, det gör jag :)
    Signe

    2013-03-26 | 14:34:19

Kommentera inlägget här: