signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Godmorgon Stockholm

Kategori: Allmänt

Hej på er !
Nu är jag på plats i Stockholm igen. Jag kom upp igår eftermiddag och möttes av mina härliga vänner, vi lagade middag och åt gott och bara pratade och skrattade. superhärlig torsdag. Resten av helgen spenderas här uppe i Stockholm, vi ska bland annat gå på grönalund, äta lunch på stan och gå på tekniksa högskolans vårbal.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en ag på stan, vi hörs :)

dagen frukost i bilder:
effektknäcke med philadelphia, skinka och avocado, activia med banan, hallon, mango och diverse frön som skafferiet erbjöd. och givetvis en kopp te till det, jag har fått önskemål om ett ''teinlägg'' och jag har inte glömt bort det, håll ut det kommer ! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: