signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

comeback

Kategori: Allmänt

Hej vänner !
Det var av en slump osm jag vlde att kika in här... Jag sitter just nu i lägenheten i Göteborg och kände mig lite uttråkad jag trodde att ni gett upp mig och min blogg precis som jag gjort (ofrivilligt). Men trotts min långa frånvaro ser jag att vissa av er trogna läsare ändå kikar in här och det gjorde mig riktigt glad ! jag bestämde mig därför att kanske ta upp bloggen igen då det är en väldigt rolig bit i mitt liv som visserligen tar endel tid men som också ger så oerhört mycket och all fin respons jag får jag mig positiv energi
Jag vill också be om ursäkt för min frånvaro här på bloggen men låt mig säga såhär det har inte varit lätt på senaste tiden och jag tänkte berätta lite mer om mig själv och vad det är som händer i mitt liv osv. Dock kan det bli rätt så långt och tråkigt inlägg om jag bara skriver allt såhär så därför tänkte jag dela upp min historia i 3-4 delar. Jag har ju valt att var amer eller mindre anonym här på bloggen men jag undrar vad är ni intresserade av att läsa? 

Det jag kan säga är att bloggen från och med nu kommer bli något mer personlig och ni kommer få se andra sidor av mig och anledningen till att jag väljer att dela med mig av min historia är mycket att vi är väldigt bra på att förtränga våra mörka sidor så därför tänkte jag dela med mig av min för att jag vet att det finns många som varit med om liknande och jag vet att tillsammans blir man så mycket starkare, jag vill också visa att trotts att det ofta framstår som att jag är lycklig och felfri är det långt ifrån så. Jag har liksom de flesta andra en mörk sida som jag allt för länge valt att dölja för både mig själv och alla andra. 
Men nu är det dags jag tänker genom att dela med mig av den till er också försöka ge upp min tjocka mur och acceptera att det är min historia, det är en del av mig. och även om jag inte vill kännas vid den är det faktiskt så att historian har satt stora fotspår i mitt liv, format mig och vem vet vad det hade blivit av mig om jag inte hade den?

hoppas ni är med mig för jag känner att det är dags att vi accepterar oss själva och vår historia, nu kör vi <3
 
 En bild på mig från en av de bästa platserna jag vet, Paris ! 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    <3

    2013-08-14 | 07:37:47
  • zooonjaaaa säger:

    awesome bild och en awesome resa som måste göras om!!!

    2013-08-16 | 20:13:42
  • Lisa säger:

    Jag vill jätte gärna höra om din historia! :)

    2013-10-08 | 20:37:34

Kommentera inlägget här: