signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Best served with heated milk !

Kategori: Allmänt

Godmorgon, hoppas ni haft en bra helg !
Jag har varit ute på äventyr, närmare bestämt så var jag och min familj igår i Kosta och kikade på glaskonst. De har så himla vackra saker där att jag bara vill ta med mig allt hem. Idag är iaf solen äntligen framme igen och jag täke ge mig ut på en kort morgon prommenad innan jag sätter mig ner och filar på lite idéer jag har. Senare väntar ett spännande makeupevent på Scandic plaza, jag hoppas på massor av inspiration och energi inför våren.

 

Startade dagen med en god frukost sm vanaligt. Idag blev det dinkelgröt med varm mjölk, banan, russin och mullbär. Samt kokt ägg, proviva fruktdryck och friggs mild vanilj!
 

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Åh, vad gott det ser ut! Dinkelgröt har jag faktiskt aldrig provat, jag är mer en havregrynsgrötstjej ;) Än så länge i alla fall, är dinkelgröt något du tipsar om?

    Svar: Då måste du prova det, jag rekommenderar det verkligen som omväxling. Grynen är lite större och lite grövre så gröten blir inte så ''grötig'' eller vad man ska säga ha ha. :)
    Signe

    2013-03-12 | 12:51:05
    Bloggadress: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: