signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Fruk(t)ost !

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er ! 
Idag är det tydligen ''fettisdagen''/''semeldagen'' / ''gottardagen''. Bilderna på semlor har redan börjat flöda på de sociala medierna såg jag när jag satt med min färgglada frukost i högsta hugg. Jag som alltid ska vara något anti tänker inte äta någon semla idag.. Tycker det är lite löjligt med en speciell dag då man ska få ''unna'' sig osv. Jag tänker protestera genom att inte äta någon semla alls idag och istället äta semlor alla andra dagar hö hö.
hur ser ni på sådana här dagar ? tycker ni precis som jag att det bara blir en hets kring vad man ska får /inte får äta? På bloggar och i tidningar kommmer det flöda av recept på ''nyttiga semlor'' som man ska få unna sig denna dag, i andra tidningar rekommenderar de dig att idag unna dig en ''riktig semla'' med riktig grädde  men ger sedan riktigt bra tips på hur du enkelt kan förbränna allt fett som kommer lagras i din kropp på grund av att du äter en semla. herregud denna ständiga hets gör mig illamående. 
Hoppas ni haft en härlig morgon utan iritationsmoment ! 
här är min supergoda frukost:
hallonkesokvarg med kokos, massor av frukot samt nötter och frön. gott !
kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: