signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Sista dagen i Stockholm

Kategori: Frukost

japp, imorgon åker jag vidare till småland och lämnar Stockholm för denna gången, det har varit så härligt o hälsa på alla vännerna här och jag känner verkligen att jag längtar tillbaka nu. Men jag är nog inte riktigt redo ännu men vistelsen här har verkligen gett mig ny energi och något att sträva mot. Ja ja nog med sentimentalt tjat jag vet att det varit dålig uppdatering här men har haft fullt upp lovar att bättra mig, har shoppt massa nya sppännane saker som jag tänkte visa er så småningom men det får bli när jag kommit hem ! Nu ska jag städa min lägenhet och börja packa lite smått. jag är redo för dagen med en god frukost i magen i form av ugnsbakad choklad/hallongröt :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: