signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Rutiner

Kategori: Frukost

Jag älskar rutiner ! 
att vakna en halvtimme innan klockan ringer, gå upp och kunna laga en rejält god frukost är lyx. Ni kommer märka att frukost är det bästa jag vet och även att jag gillar att experimentera endel.  Här får ni morgonen i bilder.
 
visst ser det smaskens ut? 
eget nötbröd med keso, gurka och ägg samt en grön smoothie med en väldans massa konstigheter i.
 
btw, i det här hushållet finns ingen äggkokare och jag började koka ett ägg som blev en enda gägga så det fick helt enkelt bli en ingrediens i den gröna smörjan. hur gör ni när ni kokar ägg, hur länge kokar ni dem ?

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Jag kokar alltid äggen 9 min och vattnet ska precis täcka äggen vad jag har hört :)

    Svar: tack, ska testa det nästa gång ! :)
    None None

    2013-01-31 | 12:44:18
    Bloggadress: http://denksam.wordpress.com

Kommentera inlägget här: