signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

vilken röra...

Kategori: Frukost

Dagens frukost blev ett experiment, en salig röra och vilken röra et blev... söt, krämig, syrlig och ja helt enkelt alldeles perfekt ! Jag tog helt enkelt de saker jag tycker om och migade alltihop och tillsammans böev det bara ännu bättre :)
salig röra:
1dl keso
1dl havregryn
1 dl kvarg
1msk jordnötssmör
1tsk chiafrön
1/2 banan
 
Mixa havregryn, keso och banan, rör sedan ner resterande ingredienser, lägg upp på ett fat och toppa med något gott. 
Denna frukost kommer jag defenitivt göra fler gånger och i massor av olika varianter, man kan variera den till det oändliga och jag har redan nu några smarriga idéer jag tänker testa, återkommer med de recept som blir lyckade...
 
ha en fin torsdag, kramar !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: