signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Tisdagsrepris

Kategori: Frukost

Godmorgon !
Just nuj går allting så fort att jag knappt hänger med. Det är härligt,läskigt och jag vte inte riktigt om jag vill dra i yglarna för att bromsa eller speeda på det hela. Vad som är skönt är iaf att dte händer något, jag ser och känner förändringarna. Känslor börjar kännas och jag är mer medveten om vad som händer i min omgivning. Idag ska jag i alla fall tillbaka till jobbet, det är inget långt pass, bara fyra timmar men jag känner på mig att jag kommer vara helt slut när jag kommer hem, skönt! 
Frukosten fick bli en repris från gårdagen den var så himla fräscht och gott. Mer specifikt bestod frukostskålen av : keso, kvarg, jordnötssås, päron, banan, hallon, apelson, passionsfrukt ohc äppel !

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Oh, det där ser ju jättegott ut! Jag älskar när man blandar i en massa saker!

    Svar: Det ÄR jättegott och saker man tycker mycket om blir oftast bara ännu godare tillsammans :)
    Signe

    2013-04-03 | 23:12:55
    Bloggadress: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: