signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Godmorgon Torsdag!

Kategori: Frukost

Idag vaknade jag före klockan (igen), dock kände jag mig trött och lite nere, väret är grått och trist och det är faschinerande hur vädret kan påverka ens humör ! Idag ska jagf til sjukhuset för bland annat samtal med min psykolog. Det känns llite motigt att åka till sjukhuset idag, inte för att det inte altid gör det, sjukhus tycker jag är en rätt dyster plats, en plats där ingen mår bra, en plats med sjuka människor och inte alls en plats för unga flickor mitt uppe i livet... Gjorde mig en lyxigare frukost idag som uppladdning i form av kokoskesokvarg, jordnötsfluff, mango och hallon.
frukosttallriken: 
1 dl keso
1,5 dl kvarg
1 äggvita
1 banan
1 msk kokos
1 msk jordnötssmör
hallon
mango
kokoskesokvarg: 
blanda 1 dl keso med 1 dl kvarg och kokos
jordnötsfluff: 
visspa äggvita, rör i jordnötssmör, mosad banan och kvarg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: