signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

En exotisk frukostpaj

Kategori: Frukost

Godmorgon !

Igår var jag i Göteborg hela dagen, därav inget bloggande. Vi hälsade på broder och shoppade lite. Jag själv hittade inte det jag sökte men kom där emot hem med sådant jag inte alls tänkt köpa (händer inte det jämt?).
Denna veckan ser ut att vara rätt lugn, det blir lite jobb till helgen, förberedelser inför kalas och kanske lite plugg om jag orkar. Hoppas ni har haft en bra helg!
exotisk frukostpaj gör du genom att backa 1 nektarin och lägger den i en större eller två små formar, sedan blandar du 2 msk müsli, 1 msk kokos, 1 tsk honung och 2 msk yoghurt. Fördela smeten över frukten och micra på högsta effekt i ca 5 minuter. 
jag serverade pajerna med kesokvarg och lite färsk frukt, mumsigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: