signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Stockholm bjuder på sol!

Kategori: Frukost

Hej på er ! 
Det blev en llite senare frukostuppdatering idag. Jag är nämligen på plats hemma i Stockholm och passade på att ge mig ut i den härliga morgonsolen direkt efter frukosten. Jag blir så GLAD när solen är framme och fyller dagen med ljus, nu sitter jag här och är sådär rodmosig i ansiktet som man blir av den friska luften och smuttar på min förmiddagskaffe och lite gofika. Senare väntar några ärenden i stan och efter det ska jag träffa några vänner. Ha en fin onsdag <3
 
Dagen frukost mestod av en ny yoghurt jag sprang på i mataffären, fårmjölksyoghurt och eftersom jag älskar fårost var jag bara tvungen o testa. Den var faktiskt rikktigt god kanske inte riktigt va jag hade förväntat mig av en yoghurt då den var med osm kvarg i konsistensen men smaken var milj och god, helt klart värt att testa ! nåja den toppades iaf med massa frukt, frön, puffar och varm hallonsås (värm hallon och rör i vaniljpulver+ lite vatten).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: