signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

oväntat gott!

Kategori: Allmänt

Som bi säker har märlt gillar jag att experimentera endel vad det gäller både mat och bak och idag bestämde jag mig för att testa det där med grönsaker i bakning. Jag var från början lite skeptisk till att ha bönor(??i kakor, Men när verket stod klart kan jag säga det att det blev en riktig höjdare till och med min mor som oftast brukar rynka lite på näsan åt mina ''nyttigare'' kreationer reagerade positivt på dessa härliga, krämiga, mjuka, chokladiga och helt perfekta brownies. 
Receptet är rakt av kopierat från emmas blogg med endast några få justeringar då jag hade i lite mer sötning. Nästa gång ska jag testa att lägga i lite kokos, det tror jag kan bli smaskens! 

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Mm, det ser ju i alla fall jättegott ut ! Vad kul att testa något så underligt som bönor ...

    2013-04-11 | 22:17:43
    Bloggadress: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: