signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

ingen god morgon utan en god frukost

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Idag när jag vaknade kände jag mig trött och sliten, nästan som om jag varit ute och festat en hel natt och sedan blivit överkörd av en buss samt åkt berg-och dalbana hela natten... tja, mitt humör var inte på topp men jag gjorde mig en välförtjänt frukost och nu känner jag mig lite piggare, lite gladare, lite mer rofylld och jag har lite mer hopp om dagen... Idag hade jag tänkt mig att plugga lite samt ta tag i mailen men det rär absolut inget som lockar så jag tror jag börjar med att krypa ner i sängen igen och läser en bra bok ! tack för fina kommentarer det värmer :)
frukosten bestod av kesokvarg, päron, apelsin, banan, hallon alltihop toppat med en generös slev jordnötssås.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: