signesgoda.blogg.se

Bara det allra bästa, det goda !

Godmorgon torsdag!

Kategori: Allmänt

Precis som jag trodde så var jag sjukt trött när jag kom hem igår. Det var skönt att bara kunna lägga sig på soffan och kika på mästerkockarna/David Helenius för att sedan  fösa över till sängen och sova djuuuuuupt.Idag vaknade jag utvilad och pigg nästan en timme innan klockan. Jag gjorde en goood frukost (ja, jag har fastnat lite för fruktsalladen med kesokvarg...) och nu tänkte jag ut och plåga mig lite, jag ska nämnligen se om snös har smält i spåret. Jag tänkte gå och titta om backen är redo för vårintervaller. Det kanske är dumt när jag vet att jag inte är red för träningen ännu men jag kan inte hålla mig längre jag måste titta och se hur backen ser ut, jag ska inte springa bara titta, andas in luften och känna vad det är jag har att se fram emot. Ha en fin förmiddag, kramar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: